BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mrozik Jacek
Tytuł
Do nowego zawsze z pasją
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 3, s. 44-48
Słowa kluczowe
Modele zarządzania zasobami ludzkimi, Strategia produktu, Techniki organizatorskie, Teorie zarządzania
Human Resource Management models, Product strategy, Organisational techniques, Management theories
Abstrakt
Artykuł dotyczy techniki wdrażania na rynku nowych produktów nazywanej Etap – Bramka. Zdaniem autora, nowe produkty są bardzo ważnym elementem strategii marketingowej firm. Ich tworzenie, rozwój i sprawne wdrażanie są podstawową kompetencją przedsiębiorstw, niezbędną, by mogły one przetrwać w warunkach konkurencji rynkowej. Wiedza o roli nowych produktów oraz liczne obserwacje dotyczące niskiej skuteczności prac przy ich rozwoju spowodowały powstanie wielu technik usprawniających ten proces. Spośród wielu stworzonych metod tylko niektóre rozpowszechniły się na tyle, aby można było mówić o ich masowym stosowaniu przez firmy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu