BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Domańska Katarzyna
Tytuł
Czas marketingu bezpośredniego
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 3, s. 49-51
Słowa kluczowe
Marketing bezpośredni, Komunikowanie marketingowe, Nowe technologie, Wydatki na reklamę
Direct marketing, Marketing communication, High-tech, Expenditures on advertising
Abstrakt
Zdaniem autorki, żyjemy w erze konsumenta, który chce być traktowany indywidualnie, ze zrozumieniem jego własnych potrzeb i oczekiwań, których nie zaspokoi reklama masowa. Marketing bezpośredni znakomicie wpasowuje się w tę nową rzeczywistość, oferując zindywidualizowane produkty i usługi, nawiązując z klientem dialog, dając poczucie zaangażowania. Nowe technologie, komputeryzacja, dynamiczny rozwój internetu sprawiają, że cel marketingu bezpośredniego, jakim jest budowanie relacji z klientem i szybka reakcja na jego potrzeby, jest w zasięgu ręki. Mając dostęp do nowych technik i coraz doskonalszych narzędzi badawczych marketing bezpośredni będzie zdaniem autorki wzmacniał swoją pozycję i zwiększał znaczenie dla gospodarki.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu