BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kosson Grzegorz
Tytuł
Dawid i Goliat w świecie brandingu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 3, s. 52-54, bibliogr. 2 poz.
Słowa kluczowe
Budowanie świadomości marki, Strategia marketingowa, Komunikowanie marketingowe, Marka banku
Branding, Marketing strategy, Marketing communication, Bank brand
Firma/Organizacja
Apple Computer Inc.
Abstrakt
Artykuł prezentuje marki, które wchodzą na rynek intuicyjnie, wpisują się w schemat małego, młodzieńczego Dawida walczącego z Goliatem. Często ich produkty i przesłanie są tak rewolucyjne, że w normalnym systemie nie ma na nie miejsca. Schemat Dawid - Goliat jest wybierany przez marki, które dopiero zaczynają, które wchodząc na rynek stają w opozycji do systemu. Przez marki, które system podważają i kontestują. Marki, które są większe niż ich logo i niosą ze sobą bardzo wyraźne przesłanie. Autor przywołuje jako przykład marki Apple, Body Shop, Saturn oraz Polbank.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. iWoz - Steve Wozniak with Gina Smith, Headline Review 2006
  2. Piąta Dyscyplina, Peter M. Senge, Oficyna Ekonomiczna Kraków 2006.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu