BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Noga Maciej
Tytuł
Medium mediów
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 3, s. 55-57
Słowa kluczowe
Internet, Marketing internetowy, Media, Nowe technologie, Formy reklamy
Internet, e-marketing, Media, High-tech, Advertising forms
Abstrakt
Autor przypomina, że z marketingowego punktu widzenia, o atrakcyjności internetu decydowała interaktywność, pozwalająca na łatwe wysyłanie informacji i szybkie uzyskiwanie odpowiedzi, multimedialna forma przekazu, możliwość tworzenia powiązań, wzajemne przenikanie się form i duży zasięg geograficznego oddziaływania. Choć wszystkie te cechy pozostają aktualne, na plan pierwszy wysuwa się dziś zdaniem autora personalizacja przekazu. Jest to dla osób zajmujących się marketingiem jednocześnie ogromną szansą i ogromnym wyzwaniem. W internecie, który powoli wchłania tradycyjne media, z jednej strony pojawia się coraz więcej możliwości personalizacji przekazu, a z drugiej strony coraz większa liczba użytkowników globalnej sieci domaga się takiej personalizacji. Autor zachęca do spojrzenia, jakie możliwości personalizacji otwiera rozwój nowych technologii.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu