BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kuśmierz Magdalena
Tytuł
Marki rosną nam wszerz
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 3, s. 66-68
Słowa kluczowe
Strategia marketingowa, Budowanie świadomości marki, Zarządzanie marketingowe, Pozycjonowanie marki, Przywiązanie do marki
Marketing strategy, Branding, Marketing management, Brand positioning, Brand attachment
Abstrakt
Autorka zauważa, że coraz częściej firmy, zamiast budować od podstaw nowe marki, decydują się na poszerzenie i pogłębienie istniejących brandów. Jej zdaniem aktualne strategie brandingowe uwzględniają rosnący sceptycyzm polskich konsumentów wobec kolejnych nowości oraz specyfikę naszego rynku, gdzie na równi z nowoczesnością ceni się tradycję, która często przekłada się na (czasem wieloletnie) przywiązanie do marki. Przede wszystkim jednak, pisze autorka, mniejsze zainteresowanie nowymi brandami podyktowane jest kwestią finansową - tworzenie czy też samo wprowadzanie na rynek nowych marek jest znacznie kosztowniejsze niż praca nad już istniejącymi.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu