BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zabawa Justyna
Tytuł
Nieprzypadkowe wybory
Źródło
Bank, 2007, nr 3, s. 16-19
Słowa kluczowe
Współpraca przedsiębiorstw z bankami, Usługi bankowe, Jakość usług, Bezpieczeństwo depozytów bankowych, Kapitał bankowy, Ceny usług
Cooperation of companies with banks, Banking services, Quality of services, Protecting bank deposit, Bank capital, Services prices
Abstrakt
W artykule przedstawiono kryteria, które przedsiębiorcy powinni rozważyć zanim wybiorą bank. Kryteria podzielono na dwie grupy: kryteria niemierzalne (poziom oferty oferowanych usług, zakres oferty oraz jej atrakcyjność, lokalizacja oddziałów, dostępność banku, jego lojalność wobec klientów) oraz kryteria mierzalne (bezpieczeństwo oraz opłacalność lokat, pozycja kapitałowa instytucji, ceny oferowanych usług).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu