BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Moskalik Beata
Tytuł
Niektóre zwyczaje konsumentów produktów mlecznych z uwzględnieniem ich wieku
Selected Aspects of Consumer Behavior for Dairy Products Depending on Age
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2006, T. 8, z. 3, s. 86-90, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe
Mleko, Konsumpcja żywności, Preferencje konsumenta
Milk, Food consumption, Consumer preferences
Uwagi
synopsis, summ.
Abstrakt
Przedstawiono wybrane zachowania żywieniowe konsumentów mleka i produktów mlecznych, takie jak: częstotliwość konsumpcji oraz posiłki, podczas których spożywany jest nabiał, ponadto ukazano aspekt zachowań zakupowych przejawiający się w wyborze miejsca pozyskiwania wspomnianych produktów. (oryg. streszcz.)

Results from the research show that frequency of dairy products consumption depends on a kind of foodstuff. The highest consumption frequency is observed at milk, yoghurt and kefir. Breakfast and supper are the meals when Poles eat the most of dairy products. Further the small grocer 's shops are the most frequently chosen distribution channels. An age differentiates behavior of dairy products consumer. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Adamczyk G., Tarant S., Trębacz A. 2002: Zachowania konsumentów na rynku mleka spożywczego. Rocz. AR Poznań, Ekon. 1:43-52.
  2. Gazdecki M. 2004: Tradycyjny sklep spożywczy jako miejsce zaopatrzenia w produkty spożywcze. Roczniki Naukowe SERiA, tom VI, zeszyt 2, Warszawa-Poznań- Puławy.
  3. Maruszewska A., Boleslawska L, Przysławski J. 2003: Preferencje i czynniki wyboru produktów mlecznych wśród osób dorosłych z regionu Wielkopolski. Żywienie człowieka i metabolizm, XXX, nr 1/2, str. 165-170.
  4. Rejman K., Kowrygo B. 2002: Mleko i przetwory mleczne w wyżywieniu ludności Polski. Przemysł Spożywczy 2:8-11.
  5. Sznajder M., Senauer B., Asp E., Kinsey J. 1998: Zmieniający się konsument żywności. Wyd. Horyzont, Poznań.
  6. Żelazna K., Kowalczuk I., Mikuta B. 2002: Ekonomika konsumpcji - elementy teorii. Wyd. SGGW, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu