- Autor
- Sikorska Daria
- Tytuł
- Psychologiczne aspekty wpływu reklamy na decyzje nabywcze konsumentów żywności
Psychological Aspects of the Influence of ad Vertisements on Purchasing Decisions of the Consumers of Food - Źródło
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2006, T. 8, z. 3, s. 132-135, bibliogr. 4 poz.
- Słowa kluczowe
- Konsumpcja żywności, Decyzje konsumenckie, Gospodarka żywnościowa, Marketing produktów żywnościowych, Psychologia reklamy
Food consumption, Consumer decision, Food economy, Marketing of food products, Psychology of advertising - Uwagi
- synopsis, summ.
- Abstrakt
- Celem artykułu jest ukazanie czynników, które wpływają na decyzje zakupowe konsumentów, a związane są z reklamą. Omówiono decyzje nabywcze konsumentów żywności.
Polish society responds to various kinds of advertisements in an active way. Consumers ' purchasing habits prove this situation to be true, to the consumers of food Consumers admit that they are interested in the price and quality of products, but their decisions are also influenced by advertisements. Once again the saying "advertising is the mainspring of commerce" proves correct. Advertised products and brands are the most influential and they appeal. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- Falkowski A., Tyszka T. 2003: Psychologia zachowań konsumenckich. GWP, Gdańsk 2003, 21.
- Gajewski S. 1994: Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź, 83-85.
- Kondej A. 2003: Polowanie na klienta. Jak nami manipulują producenci i sprzedawcy. Wydawnictwo SBK Marketing, Białystok, 97.
- Kramer 2004: Podstawy marketingu. PWE, Warszawa, 206.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1508-3535
- Język
- pol