- Autor
- Strzębicki Dariusz
- Tytuł
- Wielkość przedsiębiorstwa przemysłu spożywczego a przydatność Internetu w działaniach promocyjnych
Production Scale of the Food Industry Enterprises as Factor Determining the Range of Internet Promotion - Źródło
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2006, T. 8, z. 3, s. 136-139, bibliogr. 2 poz.
- Słowa kluczowe
- Marketing internetowy, Przemysł spożywczy, Promocja przedsiębiorstwa, Internet, Wielkość przedsiębiorstwa, Reklama w internecie
e-marketing, Food industry, Promotion of enterprise, Internet, Enterprise size, Internet advertising - Uwagi
- synopsis, summ.
- Abstrakt
- W artykule przedstawiono analizę zakresu realizowanej promocji na stronie WWW pod względem wielkości przedsiębiorstw przemysłu spożywczego. Omówiono również różnice w postrzeganiu promocji internetowej przez marketerów. (oryg. streszcz.)
The paper discusses Internet promotion of food industry enterprises in Poland. The analysis proved that production scale is not an important factor determining the range of promotion activities on the Web sites. Moreover, marketers from the smaller enterprises are more likely to perceive Internet impact on the promotional activities. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- Abel I., Wilson S. 2002: So you want to get involved in E-commerce. Industrial Marketing Management 31/ 02.
- Wiktor J. 1999: Promocja. [W:] Podstawy marketingu, red. J. Altkorn. Instytut Marketingu, Kraków.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1508-3535
- Język
- pol