BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tarant Szymon, Gazdecki Michał
Tytuł
Czynniki kształtujące zachowania konsumentów dotyczące spożycia herbaty
Factors Influence on Consumer Behavior Related to Consumption of Tea
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2006, T. 8, z. 3, s. 145-148, bibliogr. 2 poz.
Słowa kluczowe
Konsument, Zachowania konsumenta, Konsumpcja
Consumer, Consumer behaviour, Consumption
Uwagi
synopsis, summ.
Abstrakt
W pracy przedstawiono wyniki badań zróżnicowania zachowań konsumentów w zakresie spożycia herbaty oraz czynniki wpływające na to zróżnicowanie. Materiał do opracowania stanowiły badania ankietowe przeprowadzone w 2004 roku wśród 300 mieszkańców powiatu ostrowskiego. (oryg. streszcz.)

The main objective of this paper was presentation of differentiation of consumer behavior in related to consumption of tea and identification of social and demographic variables which influence these behaviors. Empirical material come from questionnaire researches conducted in 2004 among Ostrów inhabitants. Tea is a very popular drink, and frequency and quantity of consumption depended on social and demographic factors. The most important differences in consumer behavior are related to, among other things, choice of sort of tea, choice of form of tea, additions (sugar, milk), and place of consumption. The f allowing f actors differentiate these behaviors: gender, age and level of incomes. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Przybylowski K., Hartley S., Kerin R., Rudelius W. 1998: Marketing. Dom Wydawniczy ABC.
  2. Fiedorowicz M. 2004: Rynek herbaty. Supermarket News 16/2004.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu