- Autor
- Tarant Szymon, Gazdecki Michał
- Tytuł
- Czynniki kształtujące zachowania konsumentów dotyczące spożycia herbaty
Factors Influence on Consumer Behavior Related to Consumption of Tea - Źródło
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2006, T. 8, z. 3, s. 145-148, bibliogr. 2 poz.
- Słowa kluczowe
- Konsument, Zachowania konsumenta, Konsumpcja
Consumer, Consumer behaviour, Consumption - Uwagi
- synopsis, summ.
- Abstrakt
- W pracy przedstawiono wyniki badań zróżnicowania zachowań konsumentów w zakresie spożycia herbaty oraz czynniki wpływające na to zróżnicowanie. Materiał do opracowania stanowiły badania ankietowe przeprowadzone w 2004 roku wśród 300 mieszkańców powiatu ostrowskiego. (oryg. streszcz.)
The main objective of this paper was presentation of differentiation of consumer behavior in related to consumption of tea and identification of social and demographic variables which influence these behaviors. Empirical material come from questionnaire researches conducted in 2004 among Ostrów inhabitants. Tea is a very popular drink, and frequency and quantity of consumption depended on social and demographic factors. The most important differences in consumer behavior are related to, among other things, choice of sort of tea, choice of form of tea, additions (sugar, milk), and place of consumption. The f allowing f actors differentiate these behaviors: gender, age and level of incomes. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- Przybylowski K., Hartley S., Kerin R., Rudelius W. 1998: Marketing. Dom Wydawniczy ABC.
- Fiedorowicz M. 2004: Rynek herbaty. Supermarket News 16/2004.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1508-3535
- Język
- pol