BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pietrzak Michał
Tytuł
Szkoła biznesu i szmelcu
Źródło
Businessman Magazine, (dodatek) - Rynek reklamy cz. II, 2004, nr 6, s. 150-152
Słowa kluczowe
Edukacja, Reklama, Promocja, Rynek pracy, Zatrudnienie absolwentów
Education, Advertising, Promotion, Labour market, Employment of graduates
Abstrakt
Autor przedstawił sytuację na rynku pracy absolwentów polskich prywatnych szkół reklamy i/lub promocji. Szefowie agencji twierdzą, że jeśli ktoś ma ciekawe portfolio, jest komunikatywny, zna języki, lubi marketing i ciężką pracę, znajdzie zatrudnienie w reklamie bez względu na wykształcenie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu