BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Andrzejewska Olga
Tytuł
Dyktator szklanej mody : Unia & Polska
Źródło
Nowe Życie Gospodarcze, 2004, nr 13, s. 18-19
Słowa kluczowe
Hutnictwo szkła, Strategia promocji, Wyroby szklane
Glass metallurgy, Promotion strategy, Glassware products
Firma/Organizacja
Krośnieńskie Huty Szkła Krosno SA
Abstrakt
Polskie szkło, zawsze cieszące się dobrą opinią na całym świecie, ma szansę stać się jedną z naszych uznanych narodowych wizytówek. Temu właśnie służy m.in. strategia promocji marki Krosno, realizowana od ponad dwóch lat przez naszego czołowego producenta szklanych wyrobów dla gospodarstw domowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-5784
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu