- Autor
- Wrzesińska Joanna
- Tytuł
- Sklepy wielkopowierzchniowe w ocenie konsumentów
Superstores in the Opinion of Consumers - Źródło
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2006, T. 8, z. 3, s. 167-169, bibliogr. 1 poz.
- Słowa kluczowe
- Ocena jakości usług, Konsumencka ocena jakości, Supermarkety, Konsument
Service quality assessment, Consumers' quality assessment, Supermarkets, Consumer - Uwagi
- synopsis, summ.
- Abstrakt
- W artykule przedstawiono cząstkowe wyniki badań dotyczących opinii konsumentów na temat funkcjonowania sklepów wielkopowierzchniowych w Polsce. Analizie poddano nastawienie do supermarketów oraz zwyczaje zakupowe konsumentów. (oryg. streszcz.)
The article presents the partial results of consumers' opinion research on superstores run in Poland. The analysis concerns their attitude towards supermarkets as well as their shopping customs. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- Raport strategiczny, dystrybucja FMCG w Polsce 2004.2004: Gfk Polonia. Wydrukowane z http://www.detaldzi-siaj.com.pl
- Cytowane przez
- ISSN
- 1508-3535
- Język
- pol