BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pietrzak Michał
Tytuł
Nóż na gardle
Źródło
Businessman Magazine, (dodatek) - Rynek reklamy cz. II, 2004, nr 6, s. 146-149
Słowa kluczowe
Reklama, Etyka w reklamie, Rynek reklamy, Regulacje prawne, Prawne aspekty reklamy
Advertising, Advertising ethics, Advertising market, Legal regulations, Legal aspects of advertising
Abstrakt
System krajowej samoregulacji branżowej powstaje bez udziału państwa. Jest porozumieniem między przedstawicielami środowiska reklamodawców, mediów i agencji reklamowych. Wszystkie systemy działające w Europie, nazwane w skrócie SRO (Self-Regulatory Organisation), składają się z dwóch podstawowych elementów: zestawu zasad (kodeksu) i procedury postępowania ze skargami złożonymi na konkretne reklamy. Polska branża dopracowała się dopiero projektu kodeksu. Jeśli nie zostanie on szybko dopracowany wówczas swoje daleko bardziej restrykcyjne rozwiązania, może narzucić nam Komisja Europejska.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu