BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gontarz Jerzy
Tytuł
Dojrzali do doradztwa
Źródło
Businessman Magazine, 2004, nr 7, s. 52-54
Słowa kluczowe
Strategia marketingowa, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Poland, Hungary-Assistance for Restructuring of their Economies (PHARE), Zintegrowane systemy zarządzania, Usługi informacyjne
Marketing strategy, Enterprise management, Poland, Hungary-Assistance for Restructuring of their Economies (PHARE), Integrated Management System, Information services
Firma/Organizacja
MacroSoft SA
Abstrakt
MacroSoft jako jedna z pierwszych firm na polskim rynku umiejętnie wplótł system przedakcesyjnych dotacji w strategię marketingu i sprzedaży własnych produktów i usług. Przez ponad dwa lata budował u siebie dział konsultantów. MacroSoft ma w całej Polsce 11 oddziałów oraz spółki stowarzyszone. Zachętą dla klientów, którzy chcieli współfinansować dotacją nowe wdrożenia było to, że za pomoc przy sporządzaniu wniosków MacroSoft nie pobiera dodatkowych opłat od firm, które kupują od tej spółki usługi czy rozwiązania informatyczne.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu