BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Juraszek Marian
Tytuł
Orientacja marketingowa a TQM
Źródło
Problemy Jakości, 2004, nr 5, s. 21-24
Słowa kluczowe
Orientacja marketingowa, Zarządzanie przez jakość, Przywództwo, Proces produkcji
Marketing orientation, Total Quality Management (TQM), Leadership, Production process
Abstrakt
Obcenie przedsiębiorstwo chcąc istnieć, a następnie odnieść sukces musi podążać za zmianami zachodzącymi w jego otoczeniu, a jeszcze lepiej zmiany te (o ile to możliwe) przewidywać. Dostosowanie się do tych zmian wynika z realizacji przyjętej orientacji strategicznej. Artykuł omawia znaczenie orientacji marketingowej i TQM w przedsiębiorstwie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu