BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baruk Agnieszka Izabela
Tytuł
Wybrane metody selekcji i ich rola w marketingu kadrowym
Źródło
Problemy Jakości, 2004, nr 5, s. 37-43
Słowa kluczowe
Selekcja personalna, Rekrutacja pracowników, Metody doboru kadry kierowniczej, Ocena zintegrowana, Kwestionariusz osobowy
Personnel selection, Employee recruitment, Methods of selecting the executives, Assessment centre, Personal questionnaire
Abstrakt
Podstawowym celem selekcji, jako drugiego etapu pozyskiwania zasobów osobowych, jest dokonanie wyboru najwartościowszego kandydata z punktu widzenia firmy, spośród ogółu osób strających się o pracę w danej organizacji jakie złożyły swoje aplikacje podczas rekrutacji. Artykuł opisuje różne metody stosowane do rekrutacji pracowników. Wśród nich autor opisuje m.in: testy osobowościowe, kwestionariusze osobowe, assessment centre, ekspertyza grafologiczna, analiza numerologiczna i astrologiczna oraz wywiady.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu