BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pietrzak Michał
Tytuł
Kancelaria jak coca-cola
Źródło
Businessman Magazine, 2004, nr 7, s. 92-96
Słowa kluczowe
Usługi prawnicze, Marketing usług, Praktyka marketingu
Legal services, Service marketing, Marketing practice
Abstrakt
Powstanie marketingu usług prawniczych w Polsce jest efektem światowej tendencji w liberalizowaniu zasad funkcjonowania krajowych samorządów prawniczych. Do niedawna korporacje prawnicze na całym świecie nie chciały zmian. Ostatnie dziesięciolecie pogłębiło jednak tendencje globalistyczne i wolnorynkowe. W niektórych krajach prawnicy zaczęli traktować wykonywanie zawodu jak działalność gospodarczą, a reklamę jak coś, co jest jej elementem.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu