BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pietrzak Michał
Tytuł
Sponsorzy na Olimpie
Źródło
Businessman Magazine, 2004, nr 7, s. 98-100
Słowa kluczowe
Sport, Marketing sportowy, Kampanie reklamowe, Sponsoring
Sport, Sports marketing, Advertising campaign, Sponsoring
Abstrakt
W artykule przedstawiono zagadnienie sponsoringu sportowego w Polsce w kontekście zbliżającej się olimpiady w Atenach. Sponsoring ten daje możliwości, których nie jest w stanie zagwarantować sama reklama. Wiąże wizerunek marki z rywalizacją fair play, daje także gwarancje kontaktu z marką.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu