BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Strużycki Marian
Tytuł
Podejście procesowe w zarządzaniu dystrybucją
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2004, nr 3, s. 1-6
Słowa kluczowe
Dystrybucja produktu, Strategia zarządzania, Zarządzanie procesowe, Zarządzanie Kontaktami z Klientem
Product distribution, Management strategy, Processing management, Customer Relationship Management (CRM)
Abstrakt
W ostatnich latach organizacja i zarządzanie kanałami dystrybucji jako element zarządzania procesowego zostały wyraźnie wykształcone, powiązane w harmonijną całość i podporządkowane celom rynkowym aż do dystrybucji finalnej i konkretnych klientów uznanych za wiodących partnerów w interesach włącznie. W praktyce dystrybucji dominujące są rozwiązania hybrydowe, w których jest miejsce na znaczną elastyczność dystrybucyjną, dostosowania branżowe, a także harmonizację ofert podażowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. J. Brilman, Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, PWE, Warszawa 2002, s. 288 i nast.
  2. Ph. Kotler, Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
  3. Ph. Kotler, Marketing od A do Z, PWE, Warszawa 2004.
  4. M. Strużycki, Ewolucja zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi na progu XXI wieku, IRWiK, Warszawa 2004.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu