- Autor
- Dygas Robert
- Tytuł
- Strategie marketingowe w branży telefonii ruchomej w Polsce
- Źródło
- Handel Wewnętrzny, 2004, nr 3, s. 19-22
- Słowa kluczowe
- Łączność, Telekomunikacja, Telefonia komórkowa, Strategia marketingowa, Strategia produktu
Contact, Telecommunication, Mobile phone, Marketing strategy, Product strategy - Abstrakt
- W ciągu prawie 10 lat dynamicznego rozwoju branży telefonii ruchomej w Polsce wraz z zachodzącymi zmianami gospodarczo-politycznymi zmienił się znacznie sposób komunikacji sektora prywatnego z klientami i dostawcami. Nieodzowne stało się opracowanie strategii marketingowych przez operatorów w celu realizacji określonych potrzeb klienta w ramach wymagań globalnego rynku Unii Europejskiej. W Polsce operatorzy na początku skupili się na strategii produktowo-rynkowej. Natomiast obecnie jest to strategia rozwoju produktu oraz jego dywersyfikacji.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0438-5403
- Język
- pol