BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dygas Robert
Tytuł
Strategie marketingowe w branży telefonii ruchomej w Polsce
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2004, nr 3, s. 19-22
Słowa kluczowe
Łączność, Telekomunikacja, Telefonia komórkowa, Strategia marketingowa, Strategia produktu
Contact, Telecommunication, Mobile phone, Marketing strategy, Product strategy
Abstrakt
W ciągu prawie 10 lat dynamicznego rozwoju branży telefonii ruchomej w Polsce wraz z zachodzącymi zmianami gospodarczo-politycznymi zmienił się znacznie sposób komunikacji sektora prywatnego z klientami i dostawcami. Nieodzowne stało się opracowanie strategii marketingowych przez operatorów w celu realizacji określonych potrzeb klienta w ramach wymagań globalnego rynku Unii Europejskiej. W Polsce operatorzy na początku skupili się na strategii produktowo-rynkowej. Natomiast obecnie jest to strategia rozwoju produktu oraz jego dywersyfikacji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu