BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pawleta Krystyna
Tytuł
Personel jako element marketingu-mix (na przykładzie rynku usług ubezpieczeniowych)
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2004, nr 3, s. 46-48, przypisy
Słowa kluczowe
Marketing-mix, Działalność ubezpieczeniowa, Rynek usług ubezpieczeniowych, Zarządzanie personelem
Marketing-mix, Insurance activity, Insurance services market, Personnel management
Abstrakt
W artykule przedstawiono przykład wykorzystania w działalności ubezpieczeniowej personelu jako jednego z najważniejszych elementów marketingu-mix.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu