BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chojnacka Agata
Tytuł
Zakupy globalne w firmie Coca-Cola
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2004, nr 3, s. 48-53
Słowa kluczowe
Zarządzanie jakością, Globalizacja działań przedsiębiorstwa, Surowce, Jakość produktu
Quality management, Globalization of enterprise activity, Raw materials, Product quality
Firma/Organizacja
Coca-Cola
Abstrakt
W artykule przedstawiono politykę zaopatrzenia firmy Coca-Cola, która jest istotnym elementem globalizacji. Najwyższa, jednakowa jakość produktów oferowanych ostatecznym konsumentom na całym świecie, będąca kluczowym czynnikiem sukcesu firmy, zależy w dużym stopniu od jakości dostarczonych surowców. Aby móc kupować surowce i inne artykuły o najwyższej, dostępnej jakości, firma prowadzi politykę zarządzania jakością w stosunku do dostawców.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. J. R. Carter, Purchasing. Continued Improvement through Integration, Business One Irwin, Homewood, III 1993, s. 50.
  2. H. C. Pfohl, Systemy logistyczne. Podstawy organizacji i zarządzania, "Biblioteka Logistyka", ILiM, Poznań 2001, s. 182-183.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu