BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Osiecki Jan
Tytuł
Jak zarobić na polityku
Źródło
Business Week - edycja polska, 2004, nr 12 (153), s. 18-19
Słowa kluczowe
Partie polityczne, Marketing polityczny, Polityka
Political parties, Political marketing, Politics
Abstrakt
W artykule przedstawiono koszty marketingu politycznego. Partie dbają o sowich posłów, zatrudniając kilku ekspertów różnych specjalności, którzy doradzają wszystkim parlamentarzystom. Kompleksowa usługa takiego "konsorcjum" to 60-100 tys zł. miesięcznie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu