BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bianco Anthony
Tytuł
Koniec epoki masowego rynku
Źródło
Business Week - edycja polska, 2004, nr 12 (153), s. 50-54
Słowa kluczowe
Strategia marketingowa, Reklama w mass mediach, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Marketing, Konsument
Marketing strategy, Advertising in mass media, Enterprise management, Marketing, Consumer
Abstrakt
W artykule przedstawiono zmiany jakie zaszły w strategii marketingowej przedsiębiorstw. Koniec epoki masowego marketingu niesie z sobą zagrożenia dla tradycyjnych mass mediów i ich modelu biznesowego opartego głównie na przychodach z reklam.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu