BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Krysiak Iwona
Tytuł
Prawdziwa magnetyczna pułapka
Źródło
Business Week - edycja polska, 2004, nr 13-14 (154-155), s. 80-82
Słowa kluczowe
Plan marketingowy, Reklama, Kampanie reklamowe, Planowanie reklamy, Promocja produktu
Marketing plan, Advertising, Advertising campaign, Advertising planning, Product promotion
Abstrakt
W artykule przedstawiono jak należy tworzyć kampanie reklamowe i kreować wizerunek, aby jak największa grupa docelowa kojarzyła dany produkt. Nie wystarczy dobry produkt, świetny wzór i standardowa kampania reklamowa, by osiągnć sukces rynkowy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu