- Autor
- Maciejewski Krzysztof
- Tytuł
- Sieć niedomówień
- Źródło
- Gazeta Bankowa, 2004, nr 28, S. 22-24
- Słowa kluczowe
- Banki, Telefoniczne Centra Obsługi, Call centers, Obsługa klienta
Banks, Call centers, Call centers, Customer service - Abstrakt
- Omówiono funkcjonowanie oraz możliwości, jakie stwarzają telefoniczne centra obsługi klienta. Call centres są nieodzownym elementem w strukturach banku, można wskazać kilka banków, które dzięki takiemu systemowi znalazły swoje miejsce na rynku. Polski rynek z wykorzystaniem call centre staje się coraz bardziej atrakcyjny także dla zagranicznych korporacji.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0860-7613
- Język
- pol