BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Maciejewski Krzysztof
Tytuł
Sieć niedomówień
Źródło
Gazeta Bankowa, 2004, nr 28, S. 22-24
Słowa kluczowe
Banki, Telefoniczne Centra Obsługi, Call centers, Obsługa klienta
Banks, Call centers, Call centers, Customer service
Abstrakt
Omówiono funkcjonowanie oraz możliwości, jakie stwarzają telefoniczne centra obsługi klienta. Call centres są nieodzownym elementem w strukturach banku, można wskazać kilka banków, które dzięki takiemu systemowi znalazły swoje miejsce na rynku. Polski rynek z wykorzystaniem call centre staje się coraz bardziej atrakcyjny także dla zagranicznych korporacji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu