BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dygas Małgorzata
Tytuł
Niekonwencjonalna sprzedaż
Źródło
Gazeta Bankowa, 2004, nr 29, s. 13
Słowa kluczowe
Ubezpieczenia, Sprzedaż produktu, Kanały dystrybucji, Serwis internetowy
Insurances, Product sales, Distribution channels, Website
Abstrakt
Sprzedaż ubezpieczeń przez internet nie jest jeszcze powszechna. Jako pierwsza w Polsce, sprzedaż kilku produktów tym sposobem wprowadziłą Ergo Hestia w 1996 roku. W 2001 roku Warta Vita rozpoczęła jako pierwsze towarzystwo ubezpieczeń sprzedaż i obsługę polis życiowych przez internet.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu