BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Styczek Dariusz
Tytuł
Debiuty na niższą półkę
Źródło
Nowe Życie Gospodarcze, (raport specjalny), 2004, nr 15 (156), s. 60-61
Słowa kluczowe
Zarządzanie marketingowe, Strategia marketingowa, Marka produktu
Marketing management, Marketing strategy, Product brand
Abstrakt
W artykule przedstawiono nowe polskie marki, które są kreowane dla osób mniej zamożnych. Za najbardziej udane posunięcia branża reklamowa uważa: Heyah, Fakty i Eurobank.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-5784
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu