BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Łukaszewski Marek
Tytuł
W dystrybucji siła
Źródło
Gazeta Bankowa, 2004, nr 31, s. 13-16
Słowa kluczowe
Fundusze inwestycyjne, Dystrybucja produktu, Kanały dystrybucji, Usługi finansowe, Dyrektywy WE
Investment funds, Product distribution, Distribution channels, Financial services, EC directives
Abstrakt
Artykuł zadaje pytanie o idealny kanał dystrybucji na rynku funduszy. 80 procent aktywów funduszy w Polsce jest dystrybuowanych za pomocą banku, sytuacja przedstawia się inaczej jedynie w kilku krajach europejskich: Wielkiej Brytanii, Finlandii, Niemczech, Irlandii, Norwegii i Szwecji, gdzie alternatywnymi sposobami dystrybucji są niezależni doradcy finansowi, agenci, ubezpieczyciele, internet, sprzedaż bezpośrednia. Podano listę dyrektyw unijnych, regulujących ochronę interesów konsumenta w relacjach kontraktowych powstających w ramach działań marketingowych i reklamowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu