BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pokojska Małgorzata
Tytuł
Kto ma prasę, ten ma prestiż
Źródło
Gazeta Bankowa, 2004, nr 32, s. 30-32
Słowa kluczowe
Banki, Public relations, Media reklamowe, Wizerunek przedsiębiorstwa
Banks, Public relations, Advertising media, Company image
Abstrakt
Prawie każdy bank, chcący zachować prestiż wśród klientów bądź informować pracowników o aktualnych wydarzeniach instytucji, wydaje swoje własne pisma. W redagowaniu periodyków niektóre banki korzystają z usług profesjonalnych firm edytorskich.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu