BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hebda Marek
Tytuł
Opiekun klienta nie zawsze doradzi
Źródło
Bank, 2004, nr 6, s. 16-17
Słowa kluczowe
Klient korporacyjny, Usługi bankowe, Obsługa klienta, Współpraca przedsiębiorstw z bankami
Corporate customer, Banking services, Customer service, Cooperation of companies with banks
Abstrakt
Przedstawiono wyniki badania przeprowadzonego przez firmę zeb/rolfes.schierenbeck.associates. Celem badania było zrozumienie preferencji przedsiębiorstw w zakresie obsługi przez opiekuna klienta banku oraz poznanie opinii przedsiębiorstw na temat ich obecnych opiekunów. W ramach badania przeprowadzono rozmowy z losowo wybranymi warszawskimi firmami o rocznych przychodach w przedziale 10-20 mln zł. Przedsiębiorstwa były reprezentowane przez osobę odpowiedzialną za współpracę z bankiem. Badanie pokazało, że istnieje duży obszar do podjęcia działań, które przyczynią się do zwiększenia zarówno satysfakcji przedsiębiorstwa, jak i przychodów banku.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu