BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ostrowski Mirosław
Tytuł
Programy utrzymania lojalności w usługach lotniczych (Frequent Flyer Programme)
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2004, nr 8, s. 38-45
Słowa kluczowe
Lotnictwo, Globalizacja działań przedsiębiorstwa, Otoczenie przedsiębiorstwa, Programy lojalnościowe, Zarządzanie zadowoleniem klientów
Aviation, Globalization of enterprise activity, Enterprise environment, Loyalty programs, Customer satisfaction management
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Programy częstego latania (Frequent Flyer Programme) służą liniom lotniczym do zwiększenia swego udziału w rynku. Przedstawiono wachlarz usług i udogodnień najczęściej oferowanych uczestnikom programu frequent flyer. Podkreślono, iż dla globalnych aliansów linii lotniczych programy częstego latania stały się jednym z najważniejszych narzędzi budowy globalnej skali działania. Jako przykład przytoczono alians LOT z grupą Star. Polskie linie są szóstym uczestnikiem programu Miles & More oprócz Lufthansy, Austrian Airlines, Eurowings, Air One i Luxair.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu