BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Komuda Łukasz
Tytuł
Rynek napojów gazowanych i wód butelkowanych
Źródło
Boss-Gospodarka, 2004, nr 8, s. 85-100
Słowa kluczowe
Rynek napojów bezalkoholowych, Rynek soków i napojów, Napoje bezalkoholowe, Artykuły spożywcze, Opakowania produktów spożywczych, Handel zagraniczny, Struktura produkcji, Przemysł spożywczy
Non-alcoholic beverages market, Juices and drinks market, Soft drinks, Foodstuffs, Food packaging, Foreign trade, Production structure, Food industry
Abstrakt
Blisko 1/4 wody, jaką spożywamy w postaci wszelkich napojów, pochodzi z krajowych rozlewni wód mineralnych i napojów gazowanych. Ten potężny rynek wart jest już 5,6 mld zł, a o jego sile decydują popularne marki, wśród których pierwszoplanową rolę odgrywają Coca-Cola i Pepsi-Cola. W roku 2003 polski rynek napojów bezalkoholowych liczył około 5 mld litrów. W ujęciu objętościowym (tonażowym) stanowił więc jeden z największych segmentów rynku spożywczego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu