BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowakowski Michał
Tytuł
Hipermarketingowe czary-mary
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 7, s. 46-48
Słowa kluczowe
Handel detaliczny, Hipermarkety, Sieci handlowe, Sprzedaż produktu
Retail trade, Hypermarkets, Chain stores, Product sales
Abstrakt
Do sukcesu hipermarketów i innych sklepów wielkopowierzchniowych przyczyniły się socjotechniki wykorzystywane w kontaktach z klientami. Sprawdziy się one na Zachodzie, a teraz zostały zręcznie zaadaptowane do polskich realiów. Przedstawiono techniki manipulowania produktami, cenami i emocjami klienta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu