BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Moczydłowska Joanna
Tytuł
Uwaga na manipulacje
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2004, nr 6, s. 52-56, bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe
Etyka biznesu, Negocjacje
Business ethics, Negotiations
Abstrakt
Autorka porusza problem nieetycznych technik stosowanych w procesie negocjacji. Uczy, jak je rozpoznać i ustrzec się przed ich skutkami.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. V. F. Birkenbihl, „Komunikacja werbalna. Psychologia prowadzenia negocjacji", Wydawnictwo ASTRUM, Wrocław 1997, s. 10.
  2. Z. Nęcki, „Negocjacje w biznesie", Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kra ków 1995, s. 16-17.
  3. H. Brdulak, J. Brdulak, „Negocjacje handlowe", PWE, Warszawa 2000, s. 35.
  4. R. Fisher, W. Ury, B. Patton, „Dochodząc do TAK. Negocjowanie bez poddawania się", PWE, Warszawa 1997, s. 183.
  5. D.M. Martin, „Trudne rozmowy w interesach", Wydawnictwo ABC, Warszawa 1996 s. 204-206.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu