- Autor
- Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
- Tytuł
- Kreowanie marki na rynku dziecięcym
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2004, nr 7, s. 9-11, bibliogr. 6 poz.
- Słowa kluczowe
- Marketing, Strategia marketingowa, Marka produktu, Konsument
Marketing, Marketing strategy, Product brand, Consumer - Abstrakt
- W tworzeniu marki biorą udział wszystkie instrumenty mix-u marketingowego, by stała się ona nośnikiem istotnych dla konsumenta informacji. Omówiono etapy budowania marki na rynku dziecięcym tj. wybór nazwy, ustalenie ogólnego zakresu jej pozycjonowania i sposobu rozszerzania.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Altkorn J., Strategia marki, PWE, Warszawa, 1999.
- Kotler PH., Kotler o marketingu, Wydawnictwo PSB, Kraków, 1999.
- Szlak J., Znak nowych trendów, MpK, 2 października 2003.
- Vecchio G., Creating ever-cool, Pelica Publishing Company, Gretna, 2002.
- Warmiński A., Najmodniejsza pasta do zębów I karty kredytowe, MpK 9 września 2003.
- Zhang S., Sood S., Deep and Surface Cuses: Brand extension Evaluations by Children and Adults, Journal of Consumer Research, 2002.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol