BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
Tytuł
Kreowanie marki na rynku dziecięcym
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 7, s. 9-11, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe
Marketing, Strategia marketingowa, Marka produktu, Konsument
Marketing, Marketing strategy, Product brand, Consumer
Abstrakt
W tworzeniu marki biorą udział wszystkie instrumenty mix-u marketingowego, by stała się ona nośnikiem istotnych dla konsumenta informacji. Omówiono etapy budowania marki na rynku dziecięcym tj. wybór nazwy, ustalenie ogólnego zakresu jej pozycjonowania i sposobu rozszerzania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn J., Strategia marki, PWE, Warszawa, 1999.
  2. Kotler PH., Kotler o marketingu, Wydawnictwo PSB, Kraków, 1999.
  3. Szlak J., Znak nowych trendów, MpK, 2 października 2003.
  4. Vecchio G., Creating ever-cool, Pelica Publishing Company, Gretna, 2002.
  5. Warmiński A., Najmodniejsza pasta do zębów I karty kredytowe, MpK 9 września 2003.
  6. Zhang S., Sood S., Deep and Surface Cuses: Brand extension Evaluations by Children and Adults, Journal of Consumer Research, 2002.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu