BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stępień Jakub
Tytuł
Mobilne grosze
Źródło
Profit, 2004, nr 8, s. 38-39
Słowa kluczowe
Marketing precyzyjny, Marketing mobilny, Short Message Service (SMS), Przedsiębiorstwo informatyczne, Charakterystyka przedsiębiorstwa, Studium przypadku
Precision marketing, Mobile marketing, Short Message Service (SMS), IT enterprises, Company characteristics, Case study
Firma/Organizacja
One-2-One
Abstrakt
Zwrócono uwagę na sukces rynkowy poznańskiej spółki informatycznej One-2-One. Jest ona dostawcą oprogramowania dla SMS-owych konkursów radiowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-9367
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu