BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Cieloch Grzegorz
Tytuł
Trudne wejście do kanału dystrybucji
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 7, s. 38-40
Słowa kluczowe
Dystrybucja produktu, Kanały dystrybucji, Przedsiębiorstwo handlowe, Współpraca przedsiębiorstw
Product distribution, Distribution channels, Commercial enterprises, Enterprises cooperation
Abstrakt
Na rynku produktów konsumpcyjnych struktura kanałów dystrybucji zmienia się bardzo szybko. Miejsce hurtu i drobnego detalu zajmuje duży detal rozumiany nie tylko jako sieci super- i hipermarketów, ale również jako towarzyszące ich rozwojowi sieci wyspecjalizowanych branżowo podmiotów. Omówiono klasyczny sposób postępowania w dwuszczeblowym kanale dystrybucji oraz trudności jakie napotyka producent wprowadzając produkt.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu