BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pietrzak Michał
Tytuł
Zatargi o przetargi
Źródło
Businessman Magazine, 2004, nr 9, s. 90-94
Słowa kluczowe
Przetargi, Agencje reklamowe, Etyka biznesu, Kultura biznesu
Tenders, Advertising agency, Business ethics, Culture of business
Abstrakt
Z roku na rok pogarszają się standardy profesjonalizmu oraz kultury i etyki biznesowej podczas przetargów na obsługę budżetów reklamowych w polskich firmach. Agencje reklamowe twierdzą, że klienci zbyt często zapraszają do przetargów po kilkadziesiąt agencji, a następnie ich nie rozstrzygają.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu