BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Olejniczak Tomasz
Tytuł
Konflikty w kanale dystrybucji
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 7, s. 41-45
Słowa kluczowe
Dystrybucja produktu, Logistyka dystrybucji, Konflikt interesów
Product distribution, Distribution logistics, Interests conflict
Abstrakt
Sam charakter kanału dystrybucji, w którym sukces jednych członków zależy od innych, stanowi zarodek konfliktu między nimi. Omówiono kryteria rozróżniania nieporozumień w kanale marketingowym.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. R.A. Barcik, Logistyka dystrybucji, Wydawnictwo ATH Bielsko-Biała 2003, s. 60, 61.
  2. M. Strużycki, Dystrybucja jako źródło konkurencyjności przedsiębiorstw na przełomie wieków XX i XXI, IRWiK Warszawa 2001, s. 180.
  3. L.W Stern, A.I. El-Ansary, A.T. Coughlan, Kanały marketingowe, PWN Warszawa 2002, s. 364.
  4. Dystrybucja jako źrodło konkurencyjności przedsiębiorstw na przełomie wieków XX i XXI., pod red. M. Strużyckiego, Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji Warszawa 2001, s. 38.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu