BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Osip Mirosław, Mazur Piotr
Tytuł
Przygotować firmę na CRM (case study Renault Kiljańczyk)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 7, s. 54-56
Słowa kluczowe
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Obsługa klienta, Marketing partnerski, Studium przypadku
Customer Relationship Management (CRM), Customer service, Partnership marketing, Case study
Firma/Organizacja
Renault Kiljańczyk
Abstrakt
Analiza przypadku dotyczy działającej na rynku warszawskim firmy Kiljańczyk - lidera wśród koncesjonerów Renault. Firma należy do największych tego typu organizacji w Polsce. Dynamiczny rozwój firmy związany ze wzrostem liczby obsługiwanych klientów był przyczyną, dla której zarząd zainteresował się marketingiem relacyjnym.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu