BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bolanowski Wojciech
Tytuł
Internet - standard, nie eksperyment : Marketing usług finansowych w sieci - doświadczenia mBanku
Źródło
Nasz Rynek Kapitałowy, 2004, nr 8, s. 46-47
Słowa kluczowe
Wirtualny rynek kapitałowy, Bankowość elektroniczna, Marketing internetowy, Bankowość wirtualna, Internet
Virtual capital market, E-banking, e-marketing, Virtual banking, Internet
Abstrakt
Internet już dawno przestał być eksperymentalnym polem działania specjalistów od marketingu i reklamy. Po kryzysie początku wieku, rynek reklamy internetowej wkroczył na drogę dynamicznego rozwoju, mierzonego zarówno wzrostem nakładów na to medium, jak i ilością oraz zasięgiem poszczególnych kampanii promocyjnych. Trudno obecnie znaleźć jakikolwiek podmiot komercyjny w sieci (a także instytucję non-profit), który byłby całkowicie nieobecny w sieci.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-9711
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu