BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gałecki Maciej
Tytuł
Skuteczny link sponsorowany
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 6, s. 8-10
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Internet, Sponsoring
e-marketing, Internet, Sponsoring
Abstrakt
Niewątpliwie atrakcyjnym narzędziem promocji online są linki sponsorowane, które warto brać pod uwagę przy planowaniu kampanii. Kluczem do sukcesu jest dobór słów kluczowych i czasu promocji, jak również konstrukcja krótkiego tekstu reklamowego, która decyduje o tym, czy użytkownicy w ogóle zainteresują się reklamą. Omówiono zalety linków sponsorowanych oraz przedstawiono najefektywniejsze ich zastosowania. Liderami na świecie w zakresie wprowadzonych płatnych linków są Google i Overture.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu