BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lizon Agnieszka
Tytuł
Handlowe cele strony www
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 6, s. 18-20, bibliogr. 2 poz.
Słowa kluczowe
Witryny internetowe, Reklama komputerowa, Marketing internetowy, Internet
Internet websites, Computer advertising, e-marketing, Internet
Abstrakt
Internet coraz częściej służy do pierwszego kontaktu z produktem i daje łatwość porównywania ofert. Dlatego wciąż rośnie liczba firm, które posiadają własne strony www. Przedstawiono funkcje stron www, które wykreślić można na podstawie internetowej strategii 4P (produkt, cena, dystrybucja, promocja).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. „Internet nowe podejście do marketingu" Mariusz Majewski, źródło: http://www.kki.net.pl/internet/artykuly/internet.htm
  2. Philip Kotler „Kotler o marketingu" Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu