BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Fleszer Dorota
Tytuł
Kontrolowany apetyt na dane osobowe
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 6, s. 21-24
Słowa kluczowe
Marketing bezpośredni, Ochrona danych osobowych, Ustawa o ochronie danych osobowych
Direct marketing, Personal data protection, Act of personal data protection
Abstrakt
Kwestii ochrony danych osobowych nie można oceniać w oderwaniu od realiów rynkowo-gospodarczych. Ze względu na rolę, jaką promocja produktów spełnia w działalności każdego przedsiębiorstwa, przedstawiono zasady jej prowadzenia, ustalone w przepisach o ochronie danych osobowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Barta R, Markiewicz J „Ochrona danych osobowych. Komentarz" Wyd. Zakamycze Kraków 2001 r. str. 411.
  2. Hauser R. „Przetwarzanie danych osobowych: cel i środki" „Rzeczpospolita" z 6.04.1999 r.
  3. Konarski X. „Marketing bezpośredni w świetle ustawy o ochronie danych osobowych. Część II" Ochrona Danych Osobowych z 2000 r. nr 7.
  4. Królikowska M; Osiej T. „Ochrona danych w praktyce" Warszawa 2000 str. 225.
  5. Kulesza E. „Przetwarzanie danych osobowych" „Prawo i Życie" styczeń 2000 r.
  6. Kuwałek K. „Nie ma złych klientów, są tylko źle wybrani" „Gazeta Prawna" z 20.11.2003 r.
  7. Lipowicz I. „Zasady administracyjno prawnej ochrony danych osobowych" w red. Szpor G. „Wolność informacji" Katowice Silgis 1998 r. str. 2.4.
  8. Mednis A. „Obowiązki podmiotów prywatnych wykorzystujących dane osobowe" „Monitor Prawniczy" z 1998 r. nr 8.
  9. Mednis A. „Ochrona danych osobowych" Warszawa 1999 r. str. 69-70.
  10. Szpor G. „ Publicznoprawna ochrona danych osobowych" „Przegląd Ustawodawstwa Gospodarczego" z 1999 r. nr. 12 str. 5.
  11. Zimny W. „Przetwarzanie danych osobowych 'wrażliwych' w marketingu" Ochrona Danych Osobowych z 2001 r. nr 4.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu