BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Musioł Maciej, Gołębicka Anna
Tytuł
Reklama streamingowa w internecie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 6, s. 25-27
Słowa kluczowe
Reklama w internecie, Internet
Internet advertising, Internet
Abstrakt
Technologia streamingowa pozwala zintegrować w jednym strumieniu wiele rodzajów danych: teksty, grafikę, dźwięk i obraz wideo. Użytkownik wchodzi na stronę www, gdzie odbywa się prezentacja i ogląda to samo, co inni w czasie rzeczywistym. W ten sposób obchodzona jest jedna z wad www - konieczność długiego oczekiwania na duże pliki. Przedstawiono możliwości stosowania reklam streamingowych oraz jej szanse i zagrożenia.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu