- Autor
- Mazurek Grzegorz
- Tytuł
- Wirusowe kreowanie wizerunku
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2004, nr 6, s. 31-33
- Słowa kluczowe
- Marketing wirusowy
Viral marketing - Abstrakt
- Skutecznie i tanio każdą praktycznie markę mogą wypromować sami klienci. Przedstawiono kilka dobrych marketingowych pomysłów kreowania wizerunku, które, niczym wirus, rozprzestrzeniają się pomiędzy potencjalnymi nabywcami (e-mailing, gry flashowe, konkurs, wartościowe prezenty) oraz warunki sukcesu.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol