BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mazurek Grzegorz
Tytuł
Wirusowe kreowanie wizerunku
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 6, s. 31-33
Słowa kluczowe
Marketing wirusowy
Viral marketing
Abstrakt
Skutecznie i tanio każdą praktycznie markę mogą wypromować sami klienci. Przedstawiono kilka dobrych marketingowych pomysłów kreowania wizerunku, które, niczym wirus, rozprzestrzeniają się pomiędzy potencjalnymi nabywcami (e-mailing, gry flashowe, konkurs, wartościowe prezenty) oraz warunki sukcesu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu