BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sobczak Karolina
Tytuł
Fotolider w ofensywie
Źródło
Profit, 2004, nr 10, s. 20-23
Słowa kluczowe
Fotografika, Rynek sprzętu fotograficznego, Rozwój przedsiębiorstwa, Strategia przedsiębiorstwa, Charakterystyka przedsiębiorstwa, Kierownicy w przedsiębiorstwie, Osobowość kierownika, Menedżer skuteczny, Studium przypadku
Photography, Photographic equipment market, Enterprise development, Corporation strategies, Company characteristics, Managers in a enterprise, Manager personality, Effective manager, Case study
Firma/Organizacja
Euro-Color
Abstrakt
Omówiono rozwój firmy Euro-Color, która zdobyła 22 procent rynku fotograficznego. Jej szef Andrzej Bogucki od lat zarabia na fascynacji nowymi technologiami. Dane rynkowe potwierdzają, że idzie we właściwym kierunku.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-9367
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu