- Autor
- Kowalczyk Artur
- Tytuł
- SMS-banking
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2004, nr 6, s. 36-39, bibliogr. 9 poz.
- Słowa kluczowe
- Bankowość detaliczna, Usługi bankowe, Bankowość elektroniczna, Telefonia komórkowa, Short Message Service (SMS)
Retail banking, Banking services, E-banking, Mobile phone, Short Message Service (SMS) - Abstrakt
- Ostatnie trzy lata to okres silnych zmian w segmencie detalicznym rynku bankowego w Polsce. Najbardziej widoczną tendencją był rozwój elektronicznych i wirtualnych kanałów obsługi klienta. Przedstawiono walory SMS-bankingu dla klienta. Oceniono usługi bankowości SMS w porównaniu z usługami bankowowych usług internetowych.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- E. Gołdecka, Perspektywy nowoczesnych kanałów dystrybucji w polskiej bankowości. „Bank" nr 7-8/02.
- M. Bołtryk, W usługach bankowych WAP zdecydowanie przegrywa z SMS-ami. „Puls Biznesu" 5 XII 2001.Materiały z seminarium „Bank w komórce" VII 2002 www.mbank.com.pl
- E. Brayshaw: M-banking: uncertain, but certainly huge. „Banking Technology" 6/2001.
- J. Konikowski: Robak w komórce. „Wprost" 23 XI 2003.
- Internet jako medium XXI wieku. Problem polityki regulacji radia i telewizji w erze cyfrowej. Materiały z konferencji, 5-6 XII 2000, KRRiTV, s. 12 i dalsze.
- Raport „Perspektywy bankowości detalicznej". Deloitte& Touche, 1996 (skrót). „Bank" 10/1996.
- M. Kossowski: SMS-y zamiast tokenów i kodów PIN?, www.expander.pl, zamieszczony 5 II 2003.
- Reality bites e-cherry. „The Banker" 1/2001.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol